sábado, 3 de diciembre de 2011

Pont Desembre a la Costa Oest (EEUU) 3-desembre

Ens llevem a les 3:30 ja que el nostre vol surt a les 6:05 cap a Frankfurt.
Hem dormit vestits al sofà per tal d'estalviar temps i només haver d'agafar les maletes i baixar a l'hora que el taxi ha d'arribar.

Un cop a l'aeroport ens sorprèn que només hi ha una sola porta oberta i a més custodiada per un segurata que et demana documents de viatge, perquè no són les 4 de la matinada. Vaja, pensàvem que un aeroport era una mica més "important" que una benzinera o un Mc Donald's de 24 h, però en fi.

Ens dirigim cap als taulells de facturació i obren sobre les 4. De seguida ens penedim de no haver facturat online, ja que ens fan fer dues dues, una per passar per la màquina de facturació i una altra per lliurar les maletes al taulell.

Igualment anem bé de temps, però decidim passar el control i arribem a la zona d'embarcament. Malauradament només podem prende un trist cafè de màquina.

L'embarcament va tard, com sempre i un cop a dintre de l'avió ens informen que sortirem tard ja que el ventilador d'un dels ordinadors no funciona bé i ha de venir un tècnic. Jo aprofito per començar a dormir i més val que no s'endarrereixi molt el tema ja que tenim unes 2 h per fer el transfer a Frankfurt i no coneixem aquell aeroport. Sortim 1 h tard aproximadament, però arribem uns 40 minuts tard.

Sortim corrent, després de deixar passar la gent que té una escala més curta que nosaltres. Al cap i a la fi, nosaltres no hem de fer res, més que anar a la porta d'embarcament ja que tenim fins i tot les targetes per accedir al segon vol al volar amb la mateixa companyia.

Una empleada de l'aeroport ens veu córrer i ens puja a nosaltres i una altra parella en un cotxet d'aquells de camp de golf i arribem més que de sobres a la porta d'embarcament.

El vol transoceànic no se'ns fa tan llarg al cap i a la fi. Dormint gran part del temps. Els àpats força bé i amb beguda i menjar disponibles tot el temps.

Arribem a Los Ángeles puntuals i anem al caixer del Bank of America a intentar treure diners amb la targeta del Deutsche Bank, ja que teòricament és gratuït, però alguna cosa no rutlla. Tant és, tenim alguns dòlars i les targetes. Ja treurem efectiu més tard.

Agafem el shuttle per anar a la zona del lloguer de cotxes i recollim el nostre cotxe a l'Avis. Com sempre, un Economy és un cotxe immens (en aquest cas un Kia Forte) que consumeix immensament més que els nostre Citröen C3... Cap problema amb el lloguer. Per evitar disgustos, decidim pagar el dipòsit de benzina i així poder tornar-lo amb el nivell que sigui.

Anem a un altre Bank of America proper i no funcionen els caixers, quin desastre! Apart de lo deixada que està l'oficina.

Encarem el camí cap a Monterey. Per fi estem de vacances i conduint per Califòrnia!!!

Fem un "dinar-berenar" en un Carl's Junior, una famosa cadena d'hamburgueseries americana.

Arribem al motel i el noi de recepció ens atèn molt bé i l'habitació està genial.

Estem súpercansats, ja que fa unes 27-28 h que vam sortir de casa.

Anem a dormir que demà ens espera San Francisco!