martes, 6 de diciembre de 2011

Pont Desembre a la Costa Oest (EEUU) 6-desembre

Sortim ben d'hora de Visalia cap a Las Vegas.
Pel camí passem per Barstow, una de les parades obligades a la Ruta 66.
Fa un dia genial i arribarem a migdia. No ho pensem ni un moment i decidim anar a dinar allà directament.
Quan deixem l'autopista a la sortida de Blue Diamond i tornem a ser per tercera vegada a Las Vegas no ho puc evitar i em cauen les llàgrimes de la il·lusió.

Las Vegas Premium Outlets South és el nostre primer destí. Dinem allà i comencem amb les compres, que per alguna cosa hem vingut!
Sobre les 6 de la tarda, anem a fer el check in al nostre estimat Hotel Luxor on ens atenen molt bé i sortim amb una targeta Sapphire de client habitual. És la tercera vegada que ens hi allotgem i de ben segur que no serà l'última! Tenim una habitació a la piràmide, al pis 17 amb unes vistes increïbles de la Strip i l'aeroport.

Vistes des del pis 17 de la piràmide del Luxor

Ens canviem de roba i arreglem una mica i anem a sopar al restaurant Jaleo del cuiner José Andrés on tenim reservada una taula fa setmanes.
Es tracta d'un restaurant de tapes i ens demanem els espinacs a la catalana, els piquillos farcits de txangurro, les empanadilles de brandada de bacallà i el rossejat. Per postres el gelat d'oli d'oliva i el pastís de poma al safrà, i per beure aigua. Amb els tallats inclosos el compte va ser de 90 $. Força bé en general. Les úniques coses a millorar serien: oferir pa i els tallats que no eren res més que un cafè sol amb una miqueta d'escuma de llet, per la resta, un molt bon lloc per sopar de manera informal.

Amb la panxa plena, anem a dormir a l'hotel que demà ens espera un dia de compres esgotador!